Back in Kota Bharu

8 augustus 2014 - Kota Bharu, Maleisië

Vanaf de boot met de teksi, dit keer toch een grote bus, zodat er nog een nederlands stel mee kon rijden, terug naar Kota Bahru, waar we eigenlijk liever niet terug wilden....

toch was het meteen al geslaagd doordat we de weg naar de mc donalds voor de lunch en s avonds naar de zwitser met raclette en pizza, en de supermarkt wisten. Flink wat babykoekjes ingeslagen, voor onderweg en alvast voor op het volgende eiland, en uiteraard ook wat andere lekker dingen.

s middags naar het cultureel centrum gelopen met allerlei traditionele dansen, muziek en batik.

s nachts door allerlei herrie niet veel geslapen, en het was al een korte nacht want we moesten half negen vliegen, wat inhoud dat we om 6.15 uur met de taxi moesten... Echt rottig hoor zo'n vakantie ;-)

de vlucht was oke, maar wel even een vervelende start vanwege de bal die leeg moest waarschijnlijk ivm de luchtdruk, en het enorme geluid van de propellers, jawel! Propellers maakte het minder fijn voor de kinderen. De dropjes en mentos verzachtten t al iets. Het uitzicht naar Legoland te gaan was waardoor het helemaal te overzien was voor ons allemaal!