Kota bharu

26 juli 2014 - Kota Bharu, Maleisië

Hello!

we zijn gisteren met t vliegtuig hier aangekomen, maar omdat t een feestdag is ivm ramadan is er niet veel open. Vanochtend konden we nergens ontbijten.... Behalve dan in t meest luxe hotel wat we tot nu toe hebben gezien..... En daar hebben we dan ook heerlijk gegeten!! Gisteravond zelfs ook heerlijk pasta en pizza gegeten bij een zwitser die hier al 20 jaar woont..... En wij zijn t na een paar dagen al zat... Is wel iets rustiger op t eerste gezicht dan in kuala lumpur waar we de afgelopen dagen zaten in tquality hotel....kwaliteit met kakkerlakken en half afgebroken wastafel, maar ok, wel een warme douche in tegenstelling tot hier.... Ach is er dus wat om naar uit te kijken en kunnen we lekker hollands klagen, haha

Morgen gaan we naar het kenyir meer toe.

Nu eerst film kijken in t hotelletje en dan kijken waar we weer kunnen eten en of de handicraft market dan wel open is....

wordt vervolgd

liefs, M N K J D

1. Myrna:
    27 juli 2014
    Wat leuk om jullie avonturen te lezen!!! Heel veel plezier nog! Liefs Mees, Myrna, Anton en Lodewijk
  2. Naima:
    28 juli 2014
    Het is erg leuk om jullie vakantie verhalen te lezen. Vandaag heb ik Suikerfeest bij mijn ouders gevierd. Ik ben benieuwd of jullie daar ook iets van mee hebben gekregen.
    Veel plezier en tot gauw, Naima