Melaka 1, en 2

25 augustus 2014 - Melaka, Maleisië

Hi!

Inmiddels zijn we in het tweede hotel in Melaka beland, maar we hebben natuurlijk ook nog wat verhalen die bij ons eerste hotel horen, dus hierbij

melaka 1 het eerste hotel was een vrij traditioneel uitziend hotel met op zijn maleisisch af en toe wat mankementen maar met een goed ontbijt en midden in de stad een prima hotel om alles te verkennen. Dat op ons dooie gemak en we hadden nog een dag over ongeveer... Een aantal musea bezocht, de markten en natuurlijk het oude centrum, zowel te voet als met een muziekmakende trishaw! Daarmee ook langs een van de eerste maleisische huizen in een kampung bekeken, waar we werden rondgeleid door een al bijna evenoude pittige tante, die wel graag een donatie wilde...

verder veel gegeten bij t restaurant wat secret recipee heet, en waar de geheime ingredienten erg lekker waren. De kinderen hebben af en toe lekker in eht winkelcentrum inde speciale kids club gespeeld, en zo nu en dan even afgekoeld in t zwembad bij t hotel, want t was toch wel weer erg warm in de stad.....

melaka 2 is een stuk rustiger, zeg maar gerust erg weinig te doen..... Behalve zwemmen dan, wat ook de bedoeling was, maar omdat Kalle zijn knie open lag omdat hij was gevallen in het zwembad vandaag met de taxi naar de dierentuin geweest.

nu, morgen en overmorgen weer zwemmen, eten zoeken, dan wel bestellen bij de pizza hut, want de restaurants hier, de enige twee die er zijn, zijn niet echt goed bevoorraad, en alles is dus op, of morgen er pas weer, jajaa?!

Nou goed weinig echt bijzonder nieuws, wel een teken van leven, en met dat veel groetjes en liefs van ons 5 en