Mersing en Melaka

19 augustus 2014 - Melaka, Maleisië

Omdat we de bus aansluiting zouden missen hebben we de boot van 11 naar 13 uur verplaatst, zijn we via de bank en de kapper voor de heren naar de kentucky fried chicken gegaan, om daarna een heerlijke warme douche zonder zand te nemen!

Allemaal schoon en fris dus na een week zeewater, zand en koude douche, om vervolgens op tijd naar bed te gaan, omdat we vanochtend bij de bus om 7 uur ons moesten meldden.

Na drie en een half uur en wat opmerkelijke verkeersborden, zoals oppassen voor koeien en meireneters, hier aangekomen, en een taxi naar t hotel genomen waar we nu zitten. En wel het melaka straitshotel, midden in het centrum, vlakbij vier malls, en het oude centrum.... Dus we zullen ons hier vast wel vermaken de komende dagen.

Ons plan is namelijk hier vier nachten te blijven. Daarna verblijven we nog vier nachten iets buiten het centrum van Melaka met een waterparadijs om vervolgens de laatste nacht in het vliegtuig te overnachten. Dan zijn we weer thuis....

voor die tijd vast nog een paar berichten.....

liefs voor nu

1. Petra gerner:
    19 augustus 2014
    Goed te horen dat jullie weer voet aan de vaste wal hebben! Jammer van Mike' s tel! Hoop dat jullie ook met de camera foto' s gemaakt hebben! Geniet maar van de laatste dagen, voor je het weet moet iedereen weer aan het geregelde leven van school en werk gaan wennen, liefs ook van Pap en Claudia' s gezin