Kuala tahan

20 juli 2014 - Kuala Tahan, Maleisië

Daar zijn we dan!

eigenlijk wilden we gisteren al een berichtje plaatsen, maar omdat we bijna de hele dag erover hebben gedaan om hier te komen, zijn we meteen gaan eten en naar bed gegaan. Wel hebben we natuurlijk aan de jarige Lisa gedacht! Nog van harte gefeliciteerd, en we hopen dat je n leuk feestje had! En nu lekker op vakantie!

hier is het weer een stuk warmer, zelfs al s ochtends om 8uur..... Dus weer even wennen....

Gisteravond en vanochtend op het drijvende family restaurant gegeten. Verder aan het kijken wat we kunnen regelen om te doen. Daarover later meer!

als laatste zijn we benieuwd hoe t met onze vissen is; Ers was er nog post oid? Horen t anders wel! En bedankt nogmaals! Heb je de dinerbonnen al gebruikt?

Nou, liefs voor nu, en groetjes

1. Alphons:
    20 juli 2014
    Mooi dat het weer wat beter is en de douchegelegenheid waarschijnlijk ook. Geniet er maar van!
    wij gaan vandaag weer naar Groningen t/m 29 juli.

veel plezier en geniet van jullie reis! Opa Alphons.
  2. Marjon:
    20 juli 2014
    Leuk hoor al die verhalen! Geniet lekker!
  3. Claudia:
    21 juli 2014
    Dat klinkt allemaal erg leuk, stoer en interessant. Inmiddels is het in Nederland ook best tropisch, alleen missen we hier dan een jungle, grote groene slangen (ieeh gelukkig maar) en een olifantensnuittor (?!)....ben benieuwd naar alle foto's. Geniet er van en pluk de dag! Selamat Jalan! x
  4. Cynthia:
    21 juli 2014
    Bedankt voor de felicitatie namens Lisa. Lisa heeft een erg leuke (en warme) verjaardag gehad. Is ook flink verwend. Zaterdag jullie sms gehad en zondag helaas telefoontje gemist. Ze is nu inderdaad met Aad mee varen. Het is hier lekker weer, dus goed weer om te varen.

Blij te horen dat bij jullie ook alles goed gaat. Fijn om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie verhalen. En gelukkig dat het niet jullie vliegtuig was. Al blijft het natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurd is.

Veel plezier nog met de wilde dieren en alles daar om heen.
    Dikke kus