Tja...

18 juli 2014 - Tanah Rata, Maleisië

Wat een vrolijk bericht had moeten worden wordt overschaduwd door het ongeloof en de bizarheid van het neergestortte c.q. Neergeschoten vliegtuig.....

we kunnen alleen maar dankbaar en gelukkig zijn dat wij er niet in zaten!! Hopelijk ook geen bekenden......

hier zitten we alweer drie nachten in een traditioneel bamboe huis. We gaan morgen de jungle in. Al  zien we hier ook voornamelijk jungle om ons heen, t verschil is de warmte, of beter gezegd t is hier soms net iets te koel... We slapen zowaar met twee dekens!

We hebben een theeplantage bezocht, zijn aardbeien gaan plukken, hebben een bijenkorf bekeken, en zijn bij de vlindertuin langs gegaan, waar Kalle heel stoer een koudbloedige groene slang en een gecko vast heeft gehouden, en we een olifantensnuittor hebben geaaid

1. Corrie van Eenige:
    18 juli 2014
    M&N,
    Moest ook gelijk aan jullie denken i.v.m. het vliegtuig.
    Allemaal de groetjes en zeg tegen Kalle dat ik het heel "cool" vind dat hij de beesten heeft beetgepakt.
    Groetjes ma
  2. Carly:
    18 juli 2014
    Lieve vijf,moest gelijk aan jullie denken na het vreselijke bericht wat ons gister bereikte...eerst ben je in een staat van ongeloof maar op een gegeven moment wordt alles steeds duidelijker en ben ik alleen maar super blij dat jullie al op de plek van bestemming zijn!!Super leuk jullie verhalen te lezen!Geniet van al het moois wat op jullie pad komt!!x