Bedankt!

2 juli 2014

Voor alle lieve berichtjes, enneh we zorgen ook voor ontspanning hoor!

gisteren beetje rondgelopen door t plaatsje hier en bij de chocolatier plus de mexicaan gegeten, dus dat was lekker, maar niet te vaak want is toch duurder dan lokaal eten en ook meer dikmakend, hoewel we allemaal minder eten hier....

ook even op t strand gezeten, en gekeken naar de jetski plus parasailers. Wellicht een optie voor later deze week....

vandaag gaan we bij het tegenoverliggende hotel aan het zwembad hangen, vliegtuigen kijken die over vliegen, en hopelijk niet al teveel door de muggen geprikt worden...want die zitten er heel veel. Elke avond sprayen we de deur zodat ze niet binnen komen, maar ja als je dan weer buiten komt....prrrrik. En ze zitten hier vooral bij t zwembad dus we gaan t ergens anders proberen.

tot later! Liefs van ons 5 en

1. Petra gerner:
    2 juli 2014
    ik heb net een reactie geplaatst dat bij het 1ste bericht terecht is gekomen, kunnen jullie daar lezen! Zal beter opletten volgende keer, nogmaals liefs
  2. Petra gerner:
    6 juli 2014
    Zie dat jullie morgen weer verder trekken volgens het schema, goede reis en ben benieuwd naar jullie nieuwe indrukken, liefs Petra