Laatste nacht Langkawi

7 juli 2014

Hi allemaal!

hierbij nog een berichtje vanuit Langkawi, voor we inderdaad morgen naar Penang vliegen in een half uurtje. We zijn erg benieuwd waar we terecht komen, het kan alleen maar groter zijn, want t is hier wel krap vergeleken met t vorige hotel 18 hoog vierkamers, en nu met zijn 5 en in 1.... Gelukkig kunnen we heerlijk naar t zwembad aan de overkant en scheelt t wat geld. Wat we eigenlijk meteen al opmaken aan al t westerse eten hier. Je kunt hier engels high tea-en, mexicaanse fajitas eten, franse chocoladegebakjes, mc donalds burgers, en natuurlijk nasi kampur.

verder er twee dagen op uit getrokken met een erg brakke huurauto..... Naar the famous cable car, oftewel cabine ski lift, naar een krokodillenfarm, naar zeventrapswatervallen, en een lelijke stad aan de andere kant van het eiland....

De kinderen hebben 6d film gekeken en zelfs geparasailed!!

we hebben ook nog schorpioenen gezien, en er zat een kikker in onze kamer 's ochtends. Om t maar niet te hebben over alle apen op t dak.

Kalle zijn tweede tand is er uit!

Dinne vermaakt zich prima op t strand door te kruipen, zand te gooien, en ze gaat heel mooi steeds op haar knieen zitten. Zij loopt waarschijnlijk ook als we terug zijn, want ze stapt al langs van alles, maar ook van de ene naar de andere stoel.

Jerra praat gewoon in t Nederlands tegen alle buitenlandse kinderen, en zij vind de 6d t leukste van de vakantie tot nu toe, plus zij sleept haar nieuwe tandenborstel overal naar toe.

Alle drie zwemmen ze graag in t zwembad, zelfs allemaal kopje onder, en dat met watervrees!

Het regenseizoen valt gelukkig mee. Gisteren kwam er wel ineens een enorme harde wind opzetten waardoor alles en iedereen in rep en roer alles naar binnen bracht. Dat was opvallende gezien de relaxte slome sfeer er normaal gesproken heerst.

Michael nog de hele nacht voetbal gekeken met positief resultaat, althans de voetballers haha...

Tot in of beter op Penang,

Liefs M, K, J, D, en N

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Petra gerner:
    7 juli 2014
    Wat een stoere kids, hebben duidelijk geen hoogtevrees zoals oma en geen watervrees zoals opa! Hoop dat jullie ook nog tijd hebben om foto' s te maken, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet parasailen!
    Veel plezier op het volgende eiland!