Penang

10 juli 2014 - Penang George Town, Maleisië

Hi allemaal,

allereerst gefeliciteerd Marjon! Vanuit Pulau Penang dit keer....

Hier vliegensvlug gekomen met t vliegtuig; we werden er zowat ingeduwd en hij stteg op om meteen met een mooie draai te landen. Daarna ook snel de grote rugzakken gehaald, in tegen stelling tot de taxirit. W mochten eerst niet eens met zijn 5en erin, en moesten of een bus of twee taxi's regelen oid. Uiteindelijk met een minder officiele teksi zoals het hier heet naar ons appartement gebracht. Duurde langer dan de vlucht terwijl dit eiland kleiner zou zijn dan t vorige. Dus erg drukke spits, veel brommers, en een heleboel gebouwen later, in een groot huis aangekomen waar de stickers nog op t kookgerei zaten, en niet alles compleet is, dus waar t erg creatief koken is. Gelukkig kun je hier voor weinig geld ook heel lekker buiten de deur eten.

vandaag door de oude stad een stuk gelopen, auto's ontweken, musea bekeken en bij een lekker chinees restaurant gegeten, nog even bij t appartement gezwommen en zo op tijd weer naar bed. De kinderen zijn nl weer op ouderwets hollandse tijden wakker.

welterusten voor later, en liefs van ons 5 en

1. Petra gerner:
    10 juli 2014
    Handig dat de verjaarskalender bijgeleverd wordt!! Van ons ook gefeliciteerd Marion!
    Het klinkt goed dat eilandhoppen, is dit eiland erg verschillend van het vorige? Ben benieuwd wat jullie hier allemaal gaan zien en toch ook lekker genieten en aanpassen aan het tempo daar! Wouter,Annelies en Gijs vertrekken morgen! Genieten nu ook nog even van mooi weer! veel liefs voor jullie 5jes, Petra
  2. Elli en Harry van Wees:
    14 juli 2014
    Hoi 5en,
    Leuk jullie wel en wee hier te lezen. Taxichauffeurs zijn kennelijk overal in te zetten. De tactiek is overal hetzelfde. Maar de belevenis wordt er niet minder om. Geniet maar lekker en tot schrijfs. O ja, pizza eten ze toch ergens anders?
  3. Marjon:
    20 juli 2014