Tasik kenyir

30 juli 2014 - Kenyir Lake, Maleisië

Ja, internet werkt! Het heeft even geduurd en t is alweer de laatste dag hier bij t meer..... Morgen met de taksi naar de jetty om naar pulau lang tengah te gaan....benieuwd of daar wel beter internet is.

hier rond het zwembad gehangen en de eerste dag naar een waterval geweest waar we hebben gezwommen, en een kruidentuin geweest waar we ivm ramadan niks konden proeven.

Vanochtend gingen we vogels kijken, althans.... Weinig gezien. Dat terwijl gisteravond de hornbills hier boven t restaurant vlogen.... Ook al eekhoorns en adelaars gezien. Iemand anders had t erover dat er een beer voor de deur stond.... Gelukkig niet die van ons. Onze kinderen zijn af en toe al bang van een mier of exotische tor....

nou dat was m weer, tot de volgende keer,

liefs ons 5en

1. Petra gerner:
    30 juli 2014
    Het is fijn om weer wat van jullie te horen! Maken jullie ook veel foto' s? Ik ben wel benieuwd naar al die exotische flora en fauna! En vandaag weer verder trekken zo te zien! Goede reis en ga weer opzoeken hoe het er op het volgende adres uitziet! liefs en dikke kus voor jullie allemaal!
  2. Wouter Gerner:
    30 juli 2014
    lekker naar een tropisch eiland. Goed vooruitzicht. Geniet ervan. We sturen mooi weer naar jullie toe.

Liefs Wout, Lies & Gijs