Een tijdje geleden....

8 augustus 2014

Alweer dat we hebben geschreven op t blog, want er was eigenlijk alleen maar nog slechter internet en wel bij de buren, waar je dan met een duur drankje dus niet echt gebruik van kon maken.... Maar we maken het vandaag goed, door verschillende berichten te plaatsen want er is een hoop gebeurd en we hebben veel en toch ook weer weinig gedaan....

Intussen waren er een heleboel mensen jarig en zijn er schattige baby's geboren; iedereen van harte gefeliciteerd!! Bij deze dan ook meteen alvast de mensen die nog jarig worden in augustus gefeliciteerd, want je weet t maar nooit met internet....haha

ook staan we stil bij vandaag!

Per plaats zometeen dan de volgende berichten, terwijl Dinne lekker ligt te slapen in haar tentje, en Michael, Kalle en Jerra t waterpretpark aan t verkennen zijn, en ik de tassen ondertussen klaar maak om vanavond te vertrekken naar een hotel een kwartier verderop, om dan morgen weer door te gaan naar Mersing van waar de boot naar pulau tioman vertrekt.....